Ήττα στο Super Cup
Την ήττα δέχθηκε η γυναικεία καλαθοσφαιρική μας ΑΕΛ στον πρώτο αγώνα της χρονιάς παραχωρώντας τον τίτλο στον Κεραυνό με 70-62.
Δυστυχώς ενώ η ομάδα μας ξεκίνησε καλά στη συνέχεια έμεινε σε ένα σημείο και έπειτα από δυνάμεις και συγκέντρωση, επιβάλλεται να γίνει σκληρή δουλειά, πειθαρχία στο παιχνίδι της έτσι ώστε να αντεπεξέλθει σε ένα δυσκολότερο σχετικά πρωτάθλημα από το περσινό.
ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 11-20, 34-27, 51-47, 70-62
Παπαδούρη, Μενελάου 5 (1), Λάρκου 6, Παπαδοπούλου 19 (3), Παβίσεβιτς 15, Όρλοβιτς 11, Μαυρουδή, Αντωνίου, Αγαπίου 6.
Δείτε πλούσιο φωτορεπορτάζ του αγώνα πατώντας εδώ:
