Πάντα γούσταρε και πάντα έδινε το 100% του στον αγωνιστικό χώρο, ο λόγος για τον Κροάτη Νεμάνια Τσόροβιτς που πριν από λίγο πόσταρε αυτό:
Μετάφραση:”Λεμεσιανό ντέρμπι, έτσι απλά για να ξέρουμε ποιο είναι το αφεντικό στη Λεμεσό. Μεγάλη Νίκη”.
Πέρασαν τόσα χρόνια όμως ο Τσόρο δε ξεχνά, ενημερώνεται και παρακολουθεί τα πάντα που αφορούν την ΑΕΛ μας. RESPECT SAMURAI.