Xαλαρός ο Πάμπος (φώτο)

Το σημερινό σκίτσο του Ν. Πογιατζή στη “Σέντρα” της Κυριακής απεικονίζει τον Πάμπο Χριστοδούλου, χαλαρό και ωραίο στο γραφείο του να απολαμβάνει τη χθεσινοβραδινή νίκη.
ΠΑΜ-BOSS OF THE TOWN! φωνάζει ο οπαδός της ομάδας μας.
sentra-KYRIAKH-2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *