Ονομάζεται φόβος και ανανδρία

Το να καταφέρνεις να μαζεύεις λίγα άτομα και να έρχεσαι στην κερκίδα του αντιπάλου για να πετάξεις πέτρες σε ανυποψίαστους οπαδούς, ανάμεσα τους γυναίκες και παιδιά μυρίζει ανανδρία και φόβο.

Πολύ φόβο δικέ μου, πολύ ανανδρία.

Και για να μαζευτείτε καμιά 50αριά σημαίνει πως είστε πολύ φοβισμένοι.  Όλοι σας.  Τρέμετε.

Όταν δεν τα βάζεις με οργανωμένους οπαδούς, οι οποίοι δεν είχαν έρθει στο Τσίρειο ακόμη και έριχνες πέτρες σε κόσμο που δεν είχε ιδέα για να κτυπήσεις παιδιά, γυναίκες και γέρους φοβάσαι πολύ.  Πάρα πολύ.

Να το κοιτάξεις.  Γιατί το να σημαδεύεις άνανδρα κόσμο και να ρίχνεις πέτρες από τα ανάθθεμα ενεν μαγκιά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *