Πριμ από τον “Big Sofo”

Μετά τη χαρά της νίκης επί του Απόλλωνα, ο πρόεδρος Ανδρέας Σοφοκλέους πήγε στα αποδυτήρια και αγκάλιασε του παίκτες για το πάθος που έδειξαν όπου έφερε και την ανατροπή.

Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ όμως δεν έμεινε εκεί. Μιλώντας με τους ποδοσφαιριστές τους ανακοίνωσε 20 χιλιάδες ευρώ πριμ.

Στα αποδυτήρια ο “Σόφο” (+δηλώσεις)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *