Πριμ από τον “Big Sofo”
Μετά τη χαρά της νίκης επί του Απόλλωνα, ο πρόεδρος Ανδρέας Σοφοκλέους πήγε στα αποδυτήρια και αγκάλιασε του παίκτες για το πάθος που έδειξαν όπου έφερε και την ανατροπή.
Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ όμως δεν έμεινε εκεί. Μιλώντας με τους ποδοσφαιριστές τους ανακοίνωσε 20 χιλιάδες ευρώ πριμ.
