Ν.Τζούνιορ: “Αυτή η φορά θα είναι καλύτερη από τη πρώτη”
Η επιστροφή του Ντόσσα Τζούνιορ έχει φέρει την ικανοποίηση στις τάξεις των οπαδών της ομάδας μας, αλλά και στον ίδιο. Ο Ντόσσα είναι φανερό πως δεν μπορεί να περιμένει να ξαναπαίξει με τα 3 γράμματα στο στήθος, κι έτσι με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανάρτησε το εξής:

“Χαρούμενος και περήφανος που επέστρεψα εκεί που ανήκω! Λένε ότι τίποτα δεν είναι το ίδιο δύο φορές, άρα, αυτή η φορά, θα είναι καλύτερη από την πρώτη. Δεν φοβάμαι να πάρω το ρίσκ και να πετύχω! Δεν μπορώ να περιμένω να φορέσω αυτή τη φανέλα. Συνεχίζω να δουλεύω “2””
