Αφίχθησαν στην Αθήνα οι Παλαίμαχοι
Αφίχθηκε η αποστολή του Ομίλου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΑΕΛ στην Αθήνα. Στην αποστολή συμμετέχουν 60 άτομα μαζί με γυναίκες και παιδιά. Το φιλικό παιχνίδι μαζί με τους βετεράνους του Ολυμπιακού Πειραιώς θα γίνει την Κυριακή το απόγευμα.


