Μεγάλη εκδήλωση στο Πέραμα, ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!

Μεγάλη εκδήλωση προγραμματίζεται από τα τμήματα Μπάσκετ και Βόλλει του σωματείου μας.
Την ερχόμενη Παρασκευή, 15/10/2015 θα γίνει στη Μουσική Σκηνή “Στο Πέραμα”, παρουσίαση του ρόστερ των δύο τμημάτων.
Καθήκον κάθε λέοντα να δώσει το παρών του και να στηρίξει τα δύο ιστορικά μας τμήματα στη προσπάθεια ανασύνταξης που κάνουν.
Η είσοδος θα είναι 5 ευρώ και θα ενισχύσει σημαντικά τα ταμεία της Βασίλισσας.

