Νομίζω ήρθε η ώρα … (για το κύπελλο!)
Ποτέ δεν έφυγε αυτή η ιδέα από την καρδιά του. Πέρασαν τόσα χρόνια αλλά παρατηρεί και σχολιάζει τις εξελίξεις. Ο λόγος για τον Νεμάνια Τσόροβιτς, τον Σαμουράι.
Ο Τσόρο έγραψε το facebook: ”Πάμε ΑΕΛάρα.. Αύριο είναι μεγάλη μέρα .. και νομίζω ήρθε η ώρα…”
Μακάρι μεγάλε Σαμουράι να πάνε όλα όπως ονειρεύεται ο κάθε ΑΕΛίστας.
