Ανακοίνωση ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 18/5/15

Δύο μέρες έμειναν μέχρι τον μεγάλο τελικό. Δυο μέρες για να αλλάξει η ροή της ιστορίας, για να γυρίσει ξανά ο τροχός. Όσο περνούν οι ώρες οι παλμοί ανεβαίνουν με την αδρεναλίνη να κτυπά κίτρινο. Τα μάτια όλων μας γυαλίζουν και στη σκέψη ενός ολόκληρου λαού είναι η μάχη των μαχών στις 20 του Μάη.

Η κατάκτηση του κυπέλλου είναι αδιαπραγμάτευτη όσο ποτέ άλλοτε. Δεν είναι μόνο για την περσινή κλοπή, αλλά για όλες τις αδικίες που ζήσαμε στο πετσί μας όλα αυτά τα χρόνια. Για τους νεκρούς αδερφούς  μας που έφυγαν νωρίς  χωρίς να γευτούν τη χαρά ενός τίτλου.

Διαβάστε τη συνέχεια στη σελίδα του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ, στηρίζοντας την προσπάθεια που κάνει ο Σύνδεσμος στο διαδίκτυο. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *