Δεν θα μεταδώσει το ΑΕΛ – Εθνικός η CYTAVISION

Ο κόσμος πληρώνει, πληρώνει αδρά στις τηλεοπτικές πλατφόρμες για να βλέπει την ομάδα του όμως με την πρώτη ευκαιρία αποφασίζουν να μην μεταδώσουν συγκεκριμένα παιχνίδια, έτσι κι’ αλλιώς θα πληρώσεις υποχρεωτικά το μηνιάτικο σου.

Όπως και να έχει η Cytavision επικαλέστηκε ότι η αλλαγή της ημέρας του αγώνα της ομάδας μας με τον Εθνικό της δημιουργεί προβλήματα και δε θα μπορέσει να τη μεταδώσει αφού εκείνη την μέρα και ώρα θα έχει άλλους αγώνες σύμφωνα με το αρχικό της πρόγραμμα.

Επαναλαμβάνουμε δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλοι αγώνες μας νοιάζει η ΑΕΛ, ο κόσμος πληρώνει και είστε υπόχρεοι να μεταδώσετε ότι και όπως υποσχεθήκατε.  

Θα το κάνατε αυτό αν θα στερούσατε του Αποελίστα να δει την ομάδα του; Όχι βέβαια.  Αντιθέτως γι’ αυτούς δημιουργήσατε και το SPORTS PLUS!, ναι PLUS, όλοι στο κανονικό και ο καλομαθημένος, βολεμένος σας μαζί με την Ανόρθωση στο SPORTSPLUS.

Η υποτίμηση στο μεγαλείο της.

Nτροπή σας να παίζεται με τη νοημοσύνη μας.

 

 

 

One thought on “Δεν θα μεταδώσει το ΑΕΛ – Εθνικός η CYTAVISION

  • 07/05/2015 at
    Permalink

    ΕΒΙΒΑ ΑΕΛΑΡΑ ΡΕ!!! ΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 1960 ΟΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΓΑΛΑΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑ !!ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕΝ ΡΟΥΦΙΑΝΗ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΞΕΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΞΕΤΕ!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Α-Π-Ο-Σ-Η-Ν-Δ-Ε-Σ=-Η ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ!!!!!!! ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΙΚΟ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥ!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *