Ξεκίνησε η προετοιμασία ενόψει Δόξας
Μετά το χθεσινό ρεπό συνεχίζεται σήμερα η προετοιμασία της ομάδας μας για τον επόμενο εντός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με την Δόξα την Κυριακή στο Τσίρειο Στάδιο.
Ο κ. Χριστοφόρου δεν υπολογίζει τον Καντού που είναι τιμωρημένος.
Ο Σιέλης ακολούθησε μέρος του προγράμματος με την υπόλοιπη ομάδα και μετά συνέχισε με τρέξιμο.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές βρίσκονται στη διάθεση του προπονητή.
