Ξεκίνησε η προετοιμασία ενόψει Δόξας

Μετά το χθεσινό ρεπό συνεχίζεται σήμερα η προετοιμασία της ομάδας μας για τον επόμενο εντός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με την Δόξα την Κυριακή στο Τσίρειο Στάδιο.

Ο κ. Χριστοφόρου δεν υπολογίζει τον Καντού που είναι τιμωρημένος.

Ο Σιέλης ακολούθησε μέρος του προγράμματος  με την υπόλοιπη ομάδα και μετά συνέχισε με τρέξιμο.

Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές βρίσκονται στη διάθεση του προπονητή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *