Ανακοινώθηκε η αποστολή – Όλοι μέσα πλην του Ελευθερίου

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας μας, για τον αυριανό εκτός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με την ΑΕΚ στο Γ.Σ.Ζ..

Με ανεβασμένη ψυχολογία και σοβαρότητα θα πάμε στο Γ.Σ.Ζ. με μοναδικό σκοπό τη νίκη και τους τρεις βαθμούς. Mοναδικός απόντας από το παιχνίδι ο Ελευθερίου που ως γνωστό αντιμετώπισε πρόβλημα τραυματισμού στη προπόνηση της Πέμπτης.

Οι 22 που επέλεξε ο Ιβάηλο Πέτεφ για τον αυριανό αγώνα:

Ρομέρο, Γεωργίου, Ντιαλό, Καρλίτος, Καντού, Σίελης, Νικολάου, Σταύρου, Κικίεβιτς, Τακπατζουμί, Ιονίτα, Ζεζίνιο, Μπεμπέ, Σαρδινέρο, Ντανιελζίνιο, Οχένε, Κυριάκου, Μπαρσέλος, Εσπάνια, Εντμάρ, Καλό, Νατό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *