Έφερε ήττα η έξοδος

Την ήττα δέχθηκε η ομάδα μας κόντρα στην Ομόνοια με 5-3.  Η ομάδα μας δυσκολεύτηκε στο Ελευθερία να βρει τα πατήματα και τη συγκέντρωση της με αποτέλεσμα να δεχθεί την ήττα κόντρα σε μια πιο ποιοτική ομάδα με διπλάσιο σχεδόν προυπολογισμό.

Η ομάδα μας βρέθηκε πίσω στο σκορ και λίγο αργότερα ισοφάρισε 1-1 στα μισά του πρώτου ημιχρόνου.  Λίγο αργότερα το 2-1 ενώ στο 13′ η Ομόνοια έκανε το 3-1.

Με την έναρξη του Β’ ημιχρόνου η Ομόνοια έκανε το 4-1 και στη συνέχεια η ομάδα μας προσπάθησε, είχε και ένα δοκάρι όμως δεν τα κατάφερε.  Η Ομόνοια πέτυχε και πέμπτο τέρμα ενώ η ομάδα μας έκανε το 5-2 4μιση λεπτά πριν το τέλος και 2 λεπτά πριν το τέλος μείωσε ακόμη περισσότερο σε 5-3.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά η ομάδα μας γνώρισε τη δεύτερη της ήττα τη φετινή σαιζόν.

Συνεχίζουμε την προσπάθεια δεν πτοούμαστε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *