Δηλώσεις Μάρκο Αιρόσα – Μόνο ΑΕΛ, σας αγαπώ όλους [23/10/2014]
Δηλώσεις στην επίσημη ΑΕΛ έκανε ο Μάρκο Αιρόσα και στον νεαρό Αντώνη Στυλιανού που μαζί με τον κ. Σαββίδη χειρίζονται το επικοινωνιακό κομμάτι της ομάδας μας.
Αναλυτικά όσα είπε o δεξιός μας οπισθοφύλακας.
”Eίμαι πολύ χαρούμενος που ο κόσμος ρωτάει για μένα, δουλεύω πολύ αυτές της βδομάδες για να επιστρέψω δυνατότερος. Η προετοιμασία μου πάει πολύ καλά στην Πορτογαλία, δουλεύω πάρα πολύ με έναν άνθρωπο εξαιρετικό στη δουλειά του, ελπίζω να επιστρέψω όσο πιο σύντομα γίνεται για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Νομίζω έχουμε μια καλή ομάδα φέτος, ένα καλό προπονητή που γνωρίζει την ομάδα, οι νέοι ποδοσφαιριστές που έχουν έρθει μας ενισχύουν. Με την ομαδική προσπάθεια και τη σκληρή δουλειά μπορούμε να πετύχουμε. Η ζωή μου τώρα είναι όλο γυμναστήριο, σέβομαι αυτά που μου λέει ο γιατρός μου γιατί δε θέλω να έχω προβλήματα μετά την επιστροφή μου. Το όνομα μου στον κόσμο της ΑΕΛ είναι “Μόνο ΑΕΛ, σας αγαπώ όλους”.
