Δεν πάει όπως ανέμεναν

Έχουν περάσει 15 περίπου μέρες από την ημέρα που η διοίκηση της ομάδας μας αποφάσισε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας καλώντας τον κόσμο να στηρίξει την προσπάθεια που γίνεται.  Ήταν μια ανακοίνωση σαν πρόσκληση.  Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν πάνε όπως το ανέμεναν οι ιθύνοντες μιας και η ανταπόκριση που υπάρχει προς το παρών είναι μηδαμινή για το μέγεθος της Αθλητικής Ένωσης Λεμεσού.

Υπενθυμίζουμε πως σε χθεσινές του δηλώσεις σε ραδιοφωνικό σταθμό ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας μας Μάριος Σαββίδης δήλωσε:Αποφάσισε εδώ και καιρό ότι η ΑΕΛ χρειάζεται νέο μοντέλο διαχείρισης και έδωσε την ευκαιρία μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν. Κάναμε έκκληση για μέλη, δώσαμε διαφορετικό μοντέλο, χρειάζεται συμπαράσταση ο πρόεδρος την οποία και θα έχει.  Είμαστε βέβαιοι ότι ο κόσμος θα ενδιαφερθεί αν και για την ώρα δεν υπάρχει ανταπόκριση.  Έγιναν επαφές με ορισμένους και θα γίνουν κι’ άλλες με επιχειρηματίες και θα έχουμε το ποθητό αποτέλεσμα”.

Εν τω μεταξύ στις 27 του μήνα θα γίνει και πάλι γενική συνέλευση η οποία θα είναι και εκλογική. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *