Κάπως έτσι … – Lions Fun

Κάπως έτσι θα προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε την προσπάθεια που γίνεται για να στραφεί ο κόσμος ενάντια σ’ αυτούς που δε θέλουν να πηγαίνουν γήπεδο και απλά να κάθονται, σε αυτούς που θέλουν να τραγουδούν και να χορεύουν.  

Σ’ αυτούς που δε μπορούν να αποδεχθούν τις υπερβολικές εξουσίες που θα συγκεντρωθούν σε ανθρωπάκια και που ξέρεις; Αύριο θα μας μπαγλαρώνουν χωρίς λόγο και αιτία μα ο νόμος (που αυτοί έγραψαν) θα τους καλύπτει και θα τους επιβραβεύει κιόλας.

Μεγάλοι μάζα του κόσμου της ΑΕΛ ακολουθεί την αποχή που αποφάσισαν οι οργανωμένοι από την αρχή, είμαστε άραγε όλοι κακοποιά στοιχεία;

lions fan (d2)edited

Μην κλείνετε τα μάτια ούτε τα αυτιά, η μάχη γίνεται για ελεύθερες Κυριακές.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *