Όλα πηγαίνουν ρολόι
Καλύτερα δεν θα μπορούσαν να ήταν τα πράγματα αυτή την περίοδο για την ομάδα μας. Ολα κυλάνε όπως πρέπει. Το ρόστερ είναι σχεδόν κλειστό δύο και κάτι εβδομάδες πριν από την επίσημη πρώτη. Ο Πάμπος Χριστοδούλου θα βάλει τις τελευταίες πινελιές εντός μερικών ημέρων .Χοφς και Ράσιακ όπως όλα δείχνουν μετά την αποδέσμευση τους θα πάρουν τα χνάρια του Ζονεφλεντ ο οποίος βρήκε την νέα του ομάδα. Οι πληροφορίες πάντως που έχουμε λένε πως και αλλοι δύο θα αποχωρήσουν αθόρυβα χωρίς να βάλουν οικονομικό βάρος στην ομάδα μας. Τρέχουν οι ανθρώποι της ομάδας για να είναι όλα έτοιμα στην παρουσίαση των διάρκειας και έχουν βάλει στόχο τις 3000 και γιατί οχι τις 4000. Μεγάλο φαίνεται να ειναι το ενδιαφέρον και φέτος για τα διαρκείας αφου η διοίκηση λαμβάνει καθημερινα τηλεφωνήματα για αυτό το θέμα. Όλοι διαρκείας γιατί είναι καθήκον μας! Εν τω μεταξύ η συμφωνία με την PUMA θα φέρει και αλλαγές την μπουτίκ . Το νέο υλικό ετοιμάζεται και θα γίνει και ανακαίνιση της μπουτίκ για να «υποδεχθεί» τα νέα προϊόντα. Η μπουτικ οπώς ξερόυμε θα είναι η διπλάσια!! Με πόλλα νεα προϊόντα.
