Ήρωες!!!!!

Ούτε τα ακριβά εισιτήρια για το ταξίδι, ούτε το ότι έπρεπε να εξασφαλίσουν Βίζα, ούτε η μέρα ούτε οι δύσκολες εποχές ήταν ικανές να κρατήσουν αυτούς τους ηρωικούς φιλάθλους που ταξίδεψαν από τη Λεμεσό για να δουν την ΑΕΛάρα μας από κοντά. 

Μπράβο σε όλους τους μάγκες που από το υστέρημα τους έδωσαν το παρών τους.

Μόνο περηφάνια!

opadoi

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *