Στην κορύφη του κόσμου..
Καθοδον προς το ψήλοτερο σήμειο του κόσμου βρίσκεται ο Αλέξης Οικονομίδης . Στην κορυφή του κόσμου και συγκεκριμένα στην ψηλότερη κορυφή του ΕΒΕΡΕΣΤ, πιθανότατα θα κυμματίζει η σημαία της ΑΕΛ στις επόμενες μέρες..Η μόναδικη σήμαια που κούβαλα μαζι του ο Αλέξης είναι η σήμαια της αγαπήμενης μας ομάδας και ο ίδιος φιλοδοξεί να την υψώσει στην κορυφή του κόσμου. Ευχόμαστε στον φίλο να τα καταφέρει και να γυρίσει σύντομα πίσω ασφαλής, δυνατός και καλά στην υγεία
