Νίκη στο δεύτερο αγώνα στο Σαλόνικα Καπ

Την πρώτη τους νίκη στο διεθνές τουρνουά πέτυχαν σήμερα οι μικροί μας ποδοσφαιριστές.

Τα λιονταράκια μας κέρδισαν με 7-0 την ομάδα Φιλοθεη Αρτας και πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη στο Σαλόνικα Καπ!

Η ομάδα μας ήταν καλύτερη σε όλα τα στάδια του παιχνιδιού πήρε δίκαια τη νίκη με το επιβλητικό 7-0 κάνοντας μας όλους περήφανους.

Τέσσερα γκολ πέτυχε ο Άγγελος Ανδρέου ενώ από ένα πέτυχαν οι Ευαγόρας Αντωνίου , Γιάννης Αντωνίου και Σάββας Ευαγγέλου.

Οι μικροί μας πρωταθλητές αγωνίζονται ξανά απόψε η ώρα 6:00 απέναντι στο Φοινικα Πολιχνης.

Διαβάστε εδώ για τον πρώτο αγώνα των ποδοσφαιριστών μας στο Σαλόνικα Καπ.

http://www.youtube.com/watch?v=lyNhCppCsNo

akadimies 2002 salonica cup

akadimies 2002 salonica cup

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *