Ούτε σήμερα βγήκε η απόφαση

Ούτε αυτή τη φορά βγήκε απόφαση για τα εισιτήρια του αγώνα, με τους αντιπροσώπους της ομάδας μας να βγαίνουν εκτός εαυτού με τις θέσεις αστυνομίας και Μαδδ.

Οι δύο ομάδες έμειναν σταθερές στις θέσεις τους με την αστυνομία να επιμένει πως η ΑΕΛ θα πάρει 5000 εισιτήρια και το αποέλ 3200.

Nα σημειώσουμε ότι η ομάδα μας αιτήθηκε αναστολή της ποινής για κλείσιμο μέρους της ανατολικής όμως χωρίς να πάρει καμία απάντηση από την Κοπ (γιατί άραγε;;;;;;).

Η σύσκεψη έμεινε και πάλι στη μέση με τη λύση να μη βρίσκεται ούτε σήμερα.

Η σύσκεψη διακόπηκε οριστικά, με όλες τις μεριές να βρίσκονται σε επαφές προκειμένου να εξευρεθεί λύση. Εξελίξεις αναμένονται μέσα στις επόμενες ώρες ενώ ο κόσμος αγωνιά για το πότε θα βγουν τα εισιτήρια.

Οι ίδιοι που πριν λίγες εβδομάδες δεν κατάφεραν να βάλουν ανθρώπους να ελέγχουν το roundabout, οι ίδιοι που έφεραν σε σύγκρουση την πορεία των αποελιστών με τους ΑΕΛΙΣΤΕΣ και μετά μας φωτογράφιζαν κι από πάνω, τώρα οι ίδιοι προσπαθούν να βάλουν στο τραπέζι πρόταση για να κερδίσει το Αποέλ όσα πιο πολλά εισιτήρια γίνεται. Πάντως οι δικές μας πληροφορίες λένε πως ο προστάτης υπουργός του αποέλ παρεμβαίνει στις συζητήσεις που γίνονται για αν δοθούν όσα πιο πολλά εισιτήρια γίνεται στην ομάδα της καρδιάς του.

Τέλος, δημοσιογράφος είπε πως άκουσε τον υπεύθυνο για θέματα ασφάλειας της Κοπ να λέει ” αν κάνω αυτή την πρόταση στην ΑΕΛ θα σηκωστούν να φύγουν” … ποια ήταν η πρόταση; Με ποιο μιλούσε; Ποιος είναι αυτός που κάνει υποδείξεις άραγε;

5 thoughts on “Ούτε σήμερα βγήκε η απόφαση

  • 13/05/2014 at
    Permalink

    AEL LAOS PROTATHLIMA………I ORA TIS ALITHEIAS [17-5-2014 ] 17:00

    Reply
  • 13/05/2014 at
    Permalink

    TA PROTEVOUSIANIKA FLORAKIA EXOUN MATHEI APO MIKROI NA KRIVONTE PISO POU TOUS MPAMPADES TOUS KAI OTAN FTASEI I ORA TIS ALITHEIAS PSAXNOUN DIAFOROUS TROPOUS GIA NA TIN VGALOUN KATHAROI….[.MPATSOI MADITES KAI YPOURGOI] PROSTATEUETE TA MORAKIA TA FLORAKIA SAS….OS POTE OMOS

    Reply
  • 13/05/2014 at
    Permalink

    είσαστε παναήρκα κύριοι….

    με όλα αυτά προάγετε το φανατισμό και προκαλείτε το λαικό συναίσθημα….

    ότι και να γίνει το Σάββατο να μεν παραπονιέστε ότι φταίνε οι φίλαθλοι μόνο…..

    ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ

    Reply
  • 13/05/2014 at
    Permalink

    ti perimeneis file pou ta kakomathimena tis koprias etsi emathan mia zoi na pianoun protathlimata kalipika je na ta exoun ola etima je opote iparxi mia diskoli emathan na feufkoun ospou i mitera kop na tous volepsi pale

    Reply
  • 13/05/2014 at
    Permalink

    emplexame ashima me touti aionia eunooumeni je sixameri omada tou protathlimatos ala enia tous je to savato tha tous gamisoume je tha tous fer8oume opos tous axizi tous vromismenous prin 3 evdomades ekaman polemo na gemosi to gsp je espiran fovo to savato omos ENA doun ti pai na pi kolasi as tous kalosorisoume opos tous axizi

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *