Δηλώσεις Λίτο Βιντιγκάλ μετά το φιλικό με Partick Thistle

Δηλώσεις μετά το τέλος του φιλικού αγώνα έκανε ο προπονητής της ομάδας μας Λίτο Βιντιγκάλ.  Διαβάστε αναλυτικά:

”Έχουμε αρχίσει δουλειά εδώ και 15 μέρες.  Αυτό είναι το δεύτερο μας φιλικό παιχνίδι.  Παίξαμε καλά αλλά ακόμη έχουμε δουλειά μπροστά μας για να γίνουμε καλύτεροι.  Παίξαμε καλά όμως τα παιδιά προσπάθησαν πολύ και είδα πράγματα που μου άρεσαν.  Γενικά είχαμε ένα καλό φιλικό παιχνίδι, έχουμε πολλά πράγματα ακόμη να κάνουμε.  Μόλις λίγες μέρες δουλειάς έχουμε κάνει μέχρι στιγμής.

Καινούργιοι ποδοσφαιριστές στην ομάδα, νέα οργάνωση, καινούργιος τρόπος σκέψης και φιλοσοφίας.  Τώρα δουλεύουμε με τους ποδοσφαιριστές διαφορετικά για να παίζουν με το νέο δικό μου τρόπο, όμως μαθαίνουν πολύ γρήγορα και είμαστε σε καλό δρόμο.  Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καλή φυσική κατάσταση, αν δεν έχεις καλή φυσική κατάσταση δε μπορείς να παίξεις όπως θες.  Το ποδόσφαιρο δεν είναι τόσο απλό πρέπει να βελτιωνόμαστε συνέχεια σε όλα.

Δείξαμε όμως ότι ήμαστε σε πολύ καλό δρόμο στη φυσική κατάσταση και είχαμε καλή οργάνωση στο παιχνίδι.  Μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος από την προετοιμασία”.

Διαβάστε επίσης:

Εγκωμιαστικά σχόλια από τους Σκωτσέζους

Στιγμιότυπα από το φιλικό με την Partick Thistle

Φωτορεπορτάζ από το φιλικό με την Partick Thistle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *