Πρωινό σε γυμναστήριο και πισίνα

Δεν αφήνουν καμία ώρα να πάει ανεκμετάλλευτη οι τερματοφύλακες μας αλλά και οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές.

Υπο τις οδηγίες του προπονητή τερματοφυλάκων Νίκου Κωνσταντινίδη οι τερματοφύλακες μας γυμνάστηκαν το πρωί στο γυμναστήριου του ξενοδοχείου όπου διαμένει η ομάδα μας.

Απο το γυμναστήριο θέλησαν να περάσουν και κάποιοι άλλοι ποδοσφαιριστές μας για να γυμναστούν , ενώ κάποιοι άλλοι προτίμησαν την κλειστή θερμαινόμενη πισίνα.

Η σημερινή προπόνηση είναι προγραμματισμένη να γίνει η ώρα 16:30 (ώρα Σκοτίας).

Όσο αφορά τον μοναδικό τραυματία , Εμπο Αντο , ο ποδοσφαιριστής μας ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα το πρωί με τον κινησιολόγο Εύρο Δρουσιώτη στο γυμναστήριο και όπως όλα δείχνουν μέσα στις επόμενες μέρες θα μπορέσει να μπει σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης.

Διαβάστε επίσης:

Στιγμιότυπα από το φιλικό με την Partick Thistle

Φωτορεπορτάζ από το φιλικό με την Partick Thistle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *