Δηλώθηκαν οι έδρες των ομάδων

Δηλώθηκαν οι έδρες που θα αγωνίζονται οι ομάδες τη νέα σεζόν.  Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΚΟΠ.

Οι 13 από τις 14 ομάδες που θα λάβουν μέρος στο νέο Πρωτάθλημα Α’ Κατηγορίας δήλωσαν την έδρα που θα χρησιμοποιήσουν και σε εκκρεμότητα βρίσκεται η δήλωση του σταδίου που θα αγωνίζεται η Δόξα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΟΠ κατά τη διάρκεια της τελευταίας του συνεδρίας όπου ενέκρινε τις έδρες των ομάδων, έδωσε παράταση στη Δόξα αναφορικά με το θέμα της δήλωσης έδρας.

Η νεοφώτιστη ΑΕΚ Κουκλιών που θα λάβει μέρος για πρώτη φορά στο Πρωτάθλημα Α’ Κατηγορίας θα αγωνίζεται στο Παφιακό και ο Ερμής Αραδίππου στο Στάδιο του Εθνικού Άχνας, αντί στο Στάδιο «Αμμόχωστος» που αρχικά είχε δηλώσει.

Αναλυτικά οι έδρες των ομάδων για το νέο Πρωτάθλημα:
ΑΕΚ Λάρνακας: Στάδιο ΓΣΖ
ΑΕΛ: Τσίρειο Στάδιο
ΑΛΚΗ: Στάδιο ΓΣΖ
ΑΕΚ Κουκλιών: Παφιακό
ΑΝΟΡΘΩΣΗ: Στάδιο Αντώνης Παπαδόπουλος
ΑΠΟΕΛ: Στάδιο ΓΣΠ
ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ: Τσίρειο Στάδιο
ΑΡΗΣ: Τσίρειο Στάδιο
ΕΘΝΙΚΟΣ Άχνας: Στάδιο Εθνικού Άχνας
ΕΝ Παραλιμνίου: Δημοτικό Στάδιο «Τάσος Μάρκου»
ΝΕΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ: Στάδιο «Αμμόχωστος-Επιστροφή»
ΕΡΜΗΣ Αραδίππου: Στάδιο Εθνικού Άχνας
ΟΜΟΝΟΙΑ: Στάδιο ΓΣΠ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *