Προκρίθηκαν στους ‘4’ του Κυπέλλου
Σε αγώνα που έγινε χθες στην έδρα μας στις 19:00 η ώρα, η εφηβική μας ομάδα κέρδισε τον Αθλητικό Όμιλο Αραδίππου με σκορ 82 – 64 .
Τα παιδιά της Κάλιας Παπαδοπούλου μπήκαν χαλαρά στο παιχνίδι και βρέθηκαν πίσω στο σκορ λίγο πριν το τέλος του δεύτερου δεκαλέπτου.
Φάνηκε ότι υποτίμησαν στην αρχή τον αντίπαλο τους που αγωνίζεται στην β κατηγορία του πρωταθλήματος.
Στην συνέχεια του β ημιχρόνου η άλλαξε εντελώς η μορφή του αγώνα ,αφού παίζοντας με σοβαρότητα και τηρώντας τις οδηγίες της προπονήτριας τους έκαναν ότι έλειπε στο πρώτο ημίχρονο και πανηγύρισαν την πρόκριση τους στην τετράδα του ενιαίου κυπέλλου εφήβων .
Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην επόμενη φάση.
