Φωτογραφία ντοκουμέντο του 1989
Μια φωτογραφία που βρήκαμε στο διαδίκτυο θελήσαμε να μοιραστούμε μαζί σας αγαπητοί αναγνώστες, μια φωτογραφία ντοκουμέντο μετά από πάρτι οπαδών μας μετά την κατάκτηση του κυπέλλου κόντρα στον Άρη το 1989.
Ελπίζουμε οι πανηγυρισμοί να συνεχίσουν απ’ εκεί που έμειναν πέρσι το καλοκαίρι με τον κόσμο της ΑΕΛ χαρούμενο και περήφανο να βγει ξανά στους δρόμους να πανηγυρίσει.
Η ιστορία μας χρωστά αυτό το τρόπαιο, 24 χρόνια μετά και το δικαιούμαστε.

Διαβάστε επίσης:
