Φωτογραφία ντοκουμέντο του 1989

Μια φωτογραφία που βρήκαμε στο διαδίκτυο θελήσαμε να μοιραστούμε μαζί σας αγαπητοί αναγνώστες, μια φωτογραφία ντοκουμέντο μετά από πάρτι οπαδών μας μετά την κατάκτηση του κυπέλλου κόντρα στον Άρη το 1989.

Ελπίζουμε οι πανηγυρισμοί να συνεχίσουν απ’ εκεί που έμειναν πέρσι το καλοκαίρι με τον κόσμο της ΑΕΛ χαρούμενο και περήφανο να βγει ξανά στους δρόμους να πανηγυρίσει.  

Η ιστορία μας χρωστά αυτό το τρόπαιο, 24 χρόνια μετά και το δικαιούμαστε.

Διαβάστε επίσης:

ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΟΥ 1987

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *