Δηλώσεις Ζορζε Κόστα μετά το ΑΕΛ – Ολυμπιακός
Τις καθιερωμένες δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα έκανε ο προπονητής της ομάδας μας Ζορζε Κόστα
Αναλυτικά:
«Να μου επιτρέψετε να πω ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν δίκαιο γιατί ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο. Προηγηθήκαμε νωρίς στο σκορ και πίστεψα ότι θα έφευγε η πίεση που είχαμε, γιατί έχασαν βαθμούς οι αντίπαλοί μας και θέλαμε πολύ τη νίκη.
Είχαμε δοκάρι, ευκαιρίες, το χαμένο πέναλτι. Η ομάδα μας κάπου έχει χάσει τη νοοτροπία νικητή, όπως φαίνεται μέσα από τα αποτελέσματα. Όντως, την έχουμε πάθει ξανά και πρέπει να δουλέψουμε για να τα διορθώσουμε. Η ομάδα δεν χρειάζεται μεταγραφές. Όταν επιστρέψουν οι παίκτες από το Κόπα Άφρικα θα είμαστε εντάξει».
