Δηλώσεις εκπροσώπου τύπου ΣΥ.Φ.ΑΕΛ
” Απόψε στις 7 να δώσουμε το παρών μας στο κλουβί μας αγωνίζεται η καλαθοσφαιρική βασίλισσα μας . Όλος ο κόσμος πρέπει να βρεθεί , το παιχνίδι είναι χωρίς είσοδο και έτσι δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Για αύριο η ώρα 12 θα ξεκινήσει πορεία από τον σύνδεσμο στο εναεριο με μηχανές αυτοκίνητα ποδήλατα.. και η ώρα 12:30 θα γίνει συνάντηση στην έξοδο της Παρεκλησσίας για να πάμε όλοι μαζικά στο γήπεδο.
Τα μετρά ασφάλειας είναι λίγο περίεργα , είναι η πρώτη φορά που πάμε στο βόρειο πέταλο και καλούμε όλους τους φίλους της ΑΕΛ να ακολουθήσουν τις οδηγίες του συνδέσμου για αποφυγή ταλαιπωρίας και παρεξηγήσεων.
Ραντεβού όλοι απόψε στο κλειστό και αύριο στον σύνδεσμο.”
Αυτές ήταν οι δηλώσεις του Λούη εκπροσώπου τύπου του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης μας , πριν λίγα λεπτά.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥ.Φ.ΑΕΛ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!
