Κανονικά και σήμερα οι δύο…
Με πρωινή προπόνηση συνέχισαν την προετοιμασία τους οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο προθερμαντήριο του Τσιρείου.
Όπως αναφέραμε σε χθεσινό ρεπορτάζ μας ο Ρουι Μιγκελ θα μείνει έξω για περίπου ένα μήνα χωρίς να αποκλείεται να επανέλθει και λίγο νωρίτερα.
Οι Αραούχο και Ελευθερίου ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα ενώ ο Τζιλμπέρτο έκανε φυσιοθεραπεία.
Κανονικούς ρυθμούς προπόνησης ακολούθησαν οι Πατρικ Βουό και Έτβιν Ουόν οι οποίοι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν και στο Ντέρμπι του Σαββάτου στη Λάρνακα.
