Κανονικά και σήμερα οι δύο…

Με πρωινή προπόνηση συνέχισαν την προετοιμασία τους οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο προθερμαντήριο του Τσιρείου.

Όπως αναφέραμε σε χθεσινό ρεπορτάζ μας ο Ρουι Μιγκελ θα μείνει έξω για περίπου ένα μήνα χωρίς να αποκλείεται να επανέλθει και λίγο νωρίτερα.

Οι Αραούχο και Ελευθερίου ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα ενώ ο Τζιλμπέρτο έκανε φυσιοθεραπεία.

Κανονικούς ρυθμούς προπόνησης ακολούθησαν οι Πατρικ Βουό και Έτβιν Ουόν οι οποίοι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν και στο Ντέρμπι του Σαββάτου στη Λάρνακα.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *