Ανακοίνωση ΣΥ.Φ.ΑΕΛ (29/11/2012)
Με ακόμα πιο μεγάλη πίστη και θράσος, θα βρεθούμε κι αυτή τη φορά στο πλευρό της Α.Ε.Λ. μας. Σε ακόμα ένα δύσκολο αγώνα, όπως άλλωστε συνηθίσαμε φέτος, ΟΛΟΙ όσοι καταφέρουν να βρεθούν στη Λάρνακα, θα πρέπει να κερδίσουμε τους αντιπάλους σε όλα τα επίπεδα. Η ομάδα μας μπορεί να πάρει τη νίκη. Όλα τα λιοντάρια πρέπει να το πιστέψουν και να δείξουν στους παίκτες μας ότι μαζί μπορούμε!!
Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ όπως πάντα και παντού, μαζί με τους υπόλοιπους λέοντες δηλώνουμε πανέτοιμοι να κάνουμε το καθήκον μας. Δίπλα στην πρωταθλήτρια, ξανά, με περηφάνια και τόλμη, θα είμαστε και εκεί έτοιμοι για ακόμα μια μάχη. Οπαδοί και ομάδα δένουμε τα φρύδια και σαν λέοντες, σε κατάσταση μάχης, πάμε για να κερδίσουμε μέσα στο σπίτι τους!!
