Στις 14:30 το ντέρμπι του Σαββάτου
Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΚΟΠ ο Σαββατιάτικος αγώνας με την Ανόρθωση θα αρχίσει στις 14:30.
Για να γίνει η αλλαγή της ώρας υπήρξε αίτημα της αστυνομίας προς την ΚΟΠ, η οποία επικαλέστηκε λόγους ασφαλείας.
Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΚΟΠ ο Σαββατιάτικος αγώνας με την Ανόρθωση θα αρχίσει στις 14:30.
Για να γίνει η αλλαγή της ώρας υπήρξε αίτημα της αστυνομίας προς την ΚΟΠ, η οποία επικαλέστηκε λόγους ασφαλείας.
giati en ipan kai uefa na alaxi to paixnidi me tous tourkous na to kamoume to mesimeri gia logous asfalias opou ton ka8e anaggefalo e mes stin astinomia.
peripezun mas j toutoi… epextikan tosa derby… eginan k episodia se ena dio… k ethimithikan tora na epikalestoun logous asfalias??? theloun en theloun. emis eki tha imaste… to provlima en megalo….