Πολλά και διάφορα!
Γεια χαρα αδέλφια…
Πολλά και διάφορα έχουμε να πούμε σήμερα..
ΑΕΛΛΑΡΑ RESPECT
- Ήττα 2-0 την Πέμπτη στην Γερμανία ΑΛΛΑ…
- Η ομάδα μας είδε στα μάτια τους Γερμανούς και πάλεψε το παιχνίδι στα ίσα χωρίς να κλειστή πίσω αναζητώντας την νίκη.
- Περηφάνια λοιπόν και αισιοδοξία για το μέλλον!
- Περηφάνια και για τα αδέλφια μας που βρέθηκαν στο γήπεδο ( το lions-radio έδωσε βροντερό παρών)
Αρχισαν τα όργανα…
- Είδαμε στα μέσα της εβδομάδας δημοσιεύματα σε κάποιες αθλητικές ιστοσελίδες για τον Ματίας Ντεγκρά.
- Βεβαίως το ότι τα δημοσιεύματα είδαν το φως της δημοσιότητας λίγο πριν από σημαντικά παιχνίδια είναι ασήμαντο.
- Επειδή σίγουρα θα ακολουθήσουν ΠΟΛΛΑ παρόμοια δημοσιεύατα (η ΑΕΛ βλέπετε δεν διαθέτει δικά της ανεξάρτητα αθλητικά σαιτ να βγάζουν ότι θέλει) κλείστε τα αυτία αδέλφια και εμπιστοσύνη στην Διοίκηση αφού και σε αυτό το τομέα μας έδειξε ότι ξέρει καλά να κάνει την δουλειά της.
Μακάρι να είναι καλά…
- Μιλώ βέβαια για το παν.συ.φι Λάρνακας.
- Μακάρι να είναι καλά αυτα τα τρελλά παιδιά from skala αφού στους δύσκολους καιρούς που ζούμε μας έκαναν να γελάσουμε!
- Δήλωσαν ότι ΑΝ χάσει το αποελ το πρωτάθλημα φέτος απο την διαιτησία τότε δεν θα γίνει πρωτάθλημα του χρόνου.
- Σιγά τα κλατσό ρε!
- Είναι για να τρελαίνεσαι…το είδα το παιχνίδι αποελ-αεκ και απορούσα ρε πούστη μου(ή απόλλωνα) εν πελλοί τούτοι?
- Η αλήθεια είναι όμως ότι καθόλου δεν απορούσα αφού ξέρουν καλά τι κάνουν. (δεν τους αρέσει που έχασαν τα σκήπτρα του παρασκηνίου)
- Ποιές οι σκοπιμότητες τους θα φανεί σύντομα.
Όλοι δίπλα στο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ!
- Ο σύνδεσμος μέσα από την ανακοίνωση του έστειλε μυνήματα!!
- Πάμε με το ξεχωριστό μας πάθος την Δευτέρα (που είναι αργία) να κερδίσουμε το παιχνίδι!
- ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
- Νέο κασκόλ από το ΣΥ.Φ.ΑΕΛ που μαμάει..
- Είπαμε παιδιά στήριξη στον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ!
Ξύπνησαν μνήμες…
- από τις παλίες καλές μέρες του μπάσκετ που η βρωμία εκ λευκωσίας έκανε τα πάντα για να ξεκάνει την ομάδα μας.
- όπως τότε έτσι και τώρα όμως θα βρούν μπροστά τους τον μεγάλο κόσμο της ΑΕΛ.
- Μετά την τιμωρία κεκλεισμένων των θυρών για το παιχνίδι με τον κεραυνό καλούμαστε όλοι να γίνουμε ασπίδα στην καλαθοσφαιρική ΑΕΛ μας και να δώσουμε βροντερό παρών στο Ν.Σολωμονίδης το Σάββατο! (θα είμαστε στον περιβάλλοντα χώρο να στήσουμε ΑΕΛογλέντι)
Αυτά για σήμερα αδέλφια…
Σάββατο ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ
Δευτέρα ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΟ ΤΣΙΡΕΙΟ!
ΑΕΛγεια Σας
ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΦΤΥΑΡΙ
