Mεγάλη νίκη για τη Βασίλισσα μας
Οι λιονταρίνες μας κατάφεραν και πήραν το ντέρμπι που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κλουβί μας. Οι λιονταρίνες μας κατάφεραν να κερδίσουν τον Κεραυνό 68-44.
Η ομάδα με τον Γιώργο Παλάλα στον πάγκο ήταν ανώτερη του αντιπάλου και κατάφερε να πάρει μια νίκη πάρα πολύ σημαντική.
Δεκάλεπτα: 22-11, 33-20, 50-32, 68-44.
Οικονομίδου 13, Μενελάου 7, Σαρκά 2, Κ. Παπαδοπούλου 10, Γαβρίλοσκα 17, Μπόσκοβιτς 19 (3), Αντωνίου, Νικολάου, Πιττάκα.
Μπράβο λιονταρίνες…
