Δηλώσεις Μ. Χαραλάμπους πριν την αναχώρηση για Ρόδο
Λίγο πριν την αναχώρηση της αποστολής της ομάδας για τη Ρόδο δηλώσεις έκανε ο Μ. Χαραλάμπους σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης μας.
Ο Μ. Χαραλάμπους δήλωσε πως στόχος της ομάδας είναι το θετικό αποτέλεσμα και γιατί όχι και νίκη. Είμαστε στεναχωρημένοι για τους τραυματισμούς. Η Φενερμπαχτσέ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα αλλά και η πιο δυνατή του ομίλου, επιζητούμε ένα θετικό αποτέλεσμα και αν έρθει νίκη δε θα πούμε όχι. Ξέρουμε τις δυσκολίες του αγώνα. Όσο αφορά την ασφάλεια μας δε νομίζω να υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα, θα έχουμε κιόλας μαζί μας 300 οπαδούς μας.
