Ξύπνησαν στο ημίχρονο και διέλυσαν την Ομόνοια οι έφηβοι μας

Διέσυραν με 20-84 οι έφηβοι μας την εφηβική ομάδα της Ομόνοιας. Τα λιοντάρια μας έκαναν ένα πάρα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο ωστόσο στο δεύτερο ημίχρονο βρήκαν το πολύ καλό τους εαυτό.

Χαρακτηριστικό ότι στην δεύτερη περίοδο πετύχαμε μόνο 4 πόντους σε σύγκριση με την τρίτη περίοδο που πετύχαμε 38 βαθμούς!!

Παρότι είχαν ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο , πήγαν στα αποδυτήρια στην ανάπαυλα με προβάδισμα στο σκορ αφού έληξε 19-24.

Την αρχική πεντάδα αποτελούσαν οι : Μάριος Μονιάτης , Μαξίμ , Αχιλέας Παναγή , Ορέστης Αθανασιάδης και Νικόλας Καρασαμάνης.

Οι έφηβοι μας έχουν ρεπο αύριο και απο την Τρίτη αρχίζουν την προετοιμασία τους για το επόμενο παιχνίδι που θα αντιμετωπίσουν την ΑΕΚ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *