Πάμπος: “Αποδείξαμε ότι δεν φοβόμαστε κανένα”
Στην καθιερωμένη πριν από κάθε ευρωπαϊκό αγώνα διάσκεψη τύπου μίλησε πριν από λίγο ο Πάμπος Χριστοδούλου, αναλυτικά ο προπονητής μας δήλωσε.
“Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι που για μας θα είναι μια εμπειρία. Δείξαμε ως ομάδα πως είτε εντός είτε εκτός έδρας παλεύουμε για την νίκη. Θέλουμε να παίζουμε σωστό ποδόσφαιρο ανεξάρτητα από τον αντίπαλο. Είμαστε καινούργια ομάδα στην Ευρώπη αλλά αποδείξαμε ότι δεν φοβόμαστε κανένα. Σεβόμαστε την αντίπαλο αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την δουλεία μας, απέναντι σε μια ομάδα με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές.
Πρέπει να είμαστε σοβαροί και να δώσουμε όσες περισσότερες δυνάμεις μπορούμε. Τέτοια παιχνίδια προσφέρονται για θέαμα, δεν πρέπει να χαλαρώσουμε καμία στιγμή, ειδικά απέναντι σε τέτοιες ομάδες. Ο καλύτερος θα νικήσει και ελπίζω να βρεθούμε στη μέρα μας.
Σίγουρα είναι λυπηρό ότι δεν θα είμαι στον πάγκο αλλά έχω εμπιστοσύνη στους παίχτες και στους συνεργάτες μου.”
