Κι’ άλλη τιμωρία από ΟΥΕΦΑ
Kι’ άλλη τιμωρία για την ομάδα μας από την ΟΥΕΦΑ για πιο γελοίο λόγο αυτή τη φορά. Πιο συγκεκριμένα η ομάδα μας τιμωρείτε με 18.000 ευρώ γιατί οι ποδοσφαιριστές καθυστέρησαν να επιστρέψουν στο γήπεδο 2 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα για την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου.
Η τιμωρία πρόκειται για τον αγώνα της ομάδας μας με την Άντερλεχτ στο ΓΣΠ για τα play-offs του Champions League.
θυμίζουμε πως λόγω ποινής της ΟΥΕΦΑ και πάλι ο προπονητής της ομάδας μας Πάμπος Χριστοδούλου δε θα κάθεται στον πάγκο της ομάδας μας για τα επόμενα δύο ευρωπαϊκά παιχνίδια (η ποινή αρχίζει από τον αγώνα με την Μαρσειγ 4/10) όπου θα αντικατασταθεί από τον Έλληνα Βοηθό του Λάζαρο Σέμο.
Να πως η ΟΥΕΦΑ έγινε η μεγαλύτερη επιχείρηση…
