Έκαναν την νύχτα μέρα (Βίντεο)
100 περίπου ΛΕΟΝΤΕΣ βρέθηκαν τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο Λάρνακας για να υποδεχθούν την αποστολή της ομάδας μας. Το σκηνικό ήταν πανηγυρικό και τίποτα δεν θύμιζε ότι η ομάδα μας δεν κατάφερε να πάρει την πολυπόθητη πρόκριση.
Με το που προσγειώθηκε το αεροπλάνο και η ομάδα βγήκε έξω από το αεροδρόμιο η ατμόσφαιρα θύμισε “ανατολική”. Αρκετές φωτοβολίδες άναψαν και η νύχτα έγινε μέρα στο αεροδρόμιο, σε συνδυασμό μάλιστα με τις ιαχές των ΛΕΟΝΤΩΝ το σκηνικό ήταν εντυπωσιακό.
http://www.youtube.com/watch?v=ConmfnEoDAM
