“Το θέλουν πολύ μα εμεις ΠΙΟ ΠΟΛΥ..” (Πιθανή εντεκάδα)

Ξημέρωσε η πιο ιστορική μέρα για το σωματείο μας (μέχρι την επόμενη) και το όνειρο μας συνεχίζεται..Το όνειρο ξεκίνησε απο πέρσι , με τον Πάμπο οδηγό , 5/5 απόγευμα Σαββάτου γράψαμε ιστορία , πρωταθλητές μετά απο 44 ολόκληρα χρόνια. 18/7 το ευρωπαικό ταξίδι ξεκίνησε.. Βουο , Ουον και Ντίξον , έγραψαν το 3-0 στο Τσίρειο και η πρόκριση ήταν δεδομένη, 25/07 στο Μπελφαστ σφραγίσαμε την πρόκριση και έτσι συνεχίσαμε..1/8 με το γκολ του Βουο καταγράψαμε άλλη μια ιστορική νίκη έναντι στην Παρτιζαν , 8/8 η ΑΕΛ μας άλωσε το Παρτιζάνα , με το γκολ του Τζούνιορ και το 0-1 η ΑΕΛ βρέθηκε στα Play-Offs του Champions League! 22/08 η ΑΕΛ μας κούνησε σεντόνι έναντι στο μεγαθήριο Αντερλεχτ και κατάφερε να βάλει τις βάσεις πρόκρισης με νίκη 2-1. Και τώρα σήμερα.. 28/8 η ΑΕΛ μας καλείται να σφραγίσει την πρόκριση και να πάρει θέση στους ομίλους του CHAMPIONS LEAGUE.

Στο στρατόπεδο της ομάδας μας υπάρχει πολλή αισιοδοξία , θέληση και πίστη στην ομάδα ότι η ομάδα μας απόψε θα καταφέρει να πάρει την τεράστια πρόκριση. Άπαντες , απο τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο οπαδό , περιμένουμε με αγωνία το αποψινό παιχνίδι , με πρόκριση απόψε αλλάζει η ιστορία μας , γράφουμε χρυσή σελίδα στην Ιστορία του σωματείου μας και μπαίνουμε για τα καλά στον χορό με τα αστέρια. Με πρόκριση απόψε το όνομα της ΑΕΛ μας μπαίνει ανάμεσα στα κορυφαία ονόματα του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

Απέναντι σε μια ομάδα που θέλει οπωσδήποτε την πρόκριση στους ομίλους ωστόσο εδώ ταιριάζουν οι στίχοι ” ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ..ΜΑ ΕΜΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ..”

Όσο αφορά το πως θα παρατάξει ο Πάμπος Χριστοδούλου τους ποδοσφαιριστές του. Ο “Πάμπουρίνιο” θα παρατάξει με 4-3-2-1 τα λιοντάρια του μέσα στο Κωνσταντ Βαν Ντε Στοκ. Δείτε το αρχικό σχήμα της ομάδας μας

Έχουμε λοιπόν , τον κέρβερο Ντεγκρα κάτω από τα δοκάρια , την γνωστή αμυντική τετράδα , Ετβιν Ουον και Ντόσσα Τζούνιορ κεντρικό αμυντικό δίδυμο , Αιρόσα δεξι μπακ και μηχανάκι ο Καρλίτος αριστερό μπακ. Στον χώρο της μεσαίας γραμμής Ντεντε , Νικολάου λίγο πιο μπροστά με ρόλο επιτελικού μέσου ο νεοφερμένος Ρούι Μιγκελ. Επιστρέφει στην δεξιά πτέρυγα της μεσοεπιθετικής γραμμής ο Μοντείρο και απέναντι του στα αριστερά Ετμαρ. Μοναδικός προωθημένος ο Βουό.

Όσο αφορά τον κόσμο της ομάδας μας , οι εκτιμήσεις λένε ότι στις κερκίδες του Κωνσταντ Βαν Ντε Στοκ θα βρεθούν 1000 Λεοντες. Το γήπεδο αναμένεται να είναι κατάμεστο απο τους φίλους της Αντερλεχτ ωστόσο οι Λεόντες που θα βρεθούν εκεί απόψε θα φροντίσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και με ασταμάτητο τραγούδι σπρώξουν τα λιοντάρια μας στην πρόκριση. Πάντως το γεγονός οτι οι φίλοι της Αντερλεχτ θα γεμίσουν το γήπεδο δεν φοβίζει τους ποδοσφαιριστές μας ,  τα αυτιά και τα μάτια τους θα είναι κλειστά για τους φίλους της Αντερλεχτ και ανοιχτά μόνο για τους 1000 και πλέον φίλους της ομάδας μας.

Το παιχνίδι αρχίζει 21:45 και θα είναι τηλεοπτικό απο την Cytavision Sports 1 και απο το NovaSport.

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ??

ΑΠΟΨΕ ΠΑΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ. .ΑΠΟΨΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ Η ΛΕΜΕΣΟΣ.. ΑΠΟΨΕ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΛ ΜΑΣ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *