Στην Εθνική υ17 3 λιονταράκια μας

Ο Νίκος Παναγιώτου , ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής υ17 ανακοίνωσε την αποστολή η οποία θα ταξιδέψει την Κυριακή στην Πολωνία για να συμμετάσχει σε διεθνές τουρνουά.

Στην αποστολή συμπεριλαμβάνονται και τρεις νεαροί ποδοσφαιριστές της ακαδημίας μας. Ο Ανδρέας Μιχαήλ , Χαράλαμπος Ιωάννου και ο νεοφερμένος στην ομάδα των υ17 μας Γιώργος Γρηγορίου.

Καλή επιτυχία στα λιονταράκια μας με την φανέλα της Εθνικής Κύπρου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *