Στην Εθνική υ17 3 λιονταράκια μας
Ο Νίκος Παναγιώτου , ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής υ17 ανακοίνωσε την αποστολή η οποία θα ταξιδέψει την Κυριακή στην Πολωνία για να συμμετάσχει σε διεθνές τουρνουά.
Στην αποστολή συμπεριλαμβάνονται και τρεις νεαροί ποδοσφαιριστές της ακαδημίας μας. Ο Ανδρέας Μιχαήλ , Χαράλαμπος Ιωάννου και ο νεοφερμένος στην ομάδα των υ17 μας Γιώργος Γρηγορίου.
Καλή επιτυχία στα λιονταράκια μας με την φανέλα της Εθνικής Κύπρου.
