Και σήκωσε το το σεντονάκι …
Σύντομα θα βρίσκεται στα χέρια των υπευθύνων της ομάδας μας το σεντόνι του Champions League το οποίο θα ανεμιστεί λίγα λεπτά πριν τον αγώνα της ομάδας μας εναντίων της Αντερλεχτ Βελγίου.
Αναμένονται στιγμές χαράς και υπερηφάνιας όταν στο κέντρο του γηπέδου νέοι και μεγάλοι θα ανεμίζουν το πανί, ένα πανί που θα κατεβεί στη νήσο Κύπρο εξ’ αιτίας της ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ.
Έεεε έρχεται…
