Παρουσίαση νέας φανέλας απο AELTV!
Όπως το www.lions-radio.com σας αποκάλυψε από τις 30 Μαϊου η νέα φανέλα της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2012-13 θα είναι κίτρινη με μπλε σκούρα γραμμή. Η παρουσίαση της φανέλας έγινε από το AEL TV με τους Νικολάου, Ουόν, Ντεγκρά και Πάρπα να προβάρουν τις στολές.
Η φανέλα θα πωλείτε στην τιμή των 60 ευρώ και είναι ήδη διαθέσιμη από την μπουτίκ
Αναλυτικά μέρος της επίσημης ενημέρωσης
Η πρώτη στολή της ομάδας μας θα είναι κίτρινη φανέλα με μπλε ρίγα, κίτρινο παντελονάκι και κίτρινες κάλτσες.
Η δεύτερη μας στολή θα είναι μαύρη φανέλα με άσπρη ρίγα, μαύρο παντελονάκι και μαύρες κάλτσες.
Η στολή που θα αγωνιζόμαστε στην Ευρώπη θα είναι κίτρινη φανέλα με μπλε ρίγα, μπλε παντελόνακι και κίτρινες κάλτσες.
Δείτε το video
http://www.youtube.com/watch?v=aKxbJkzl6rU

