Αιμοδοσία από το ΣΥ.Φ.ΑΕΛ
Το κοινωνικό του πρόσωπο δείχνει για άλλη μία φορά ο μεγαλύτερος και ιστορικότερος σύνδεσμος φιλάθλων του τόπου.
Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ διοργανώνει αιμοδοσία στο οίκημα του στον Εναέριο το ερχόμενο Σάββατο. Έναρξη της αιμοδοσίας 11 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι.
Όσοι μπορούν καλό είναι να στηρίξουν τον σύνδεσμο μας αφού τέτοιες ενέργειες είναι άξιες επικροτήσεων και συγχαρητηρίων.
ΕΥΓΕ ΣΥ.Φ.ΑΕΛ – Καλό είναι να διαδοθεί το μήνυμα σε όλα τα αδέρφια μας.
Αναλυτικά τι ανέβηκε στο group του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Ο ΣΥΦΑΕΛ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2..ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΟΝΤΕΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.Ο ΟΠΑΔΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ
