Ken Henry Johnsen ο διαιτητής του πρώτου Ευρωπαϊκού παιχνιδιού
Ο Νορβηγός Ken Henry Johnsen θα είναι ο διαιτητής του πρώτου μας Ευρωπαϊκού αγώνα στο Τσίρειο Στάδιο. Ο Νορβηγός είναι 38 χρονών και ξεκίνησε την καριέρα του το 1992 όταν ήταν 18 χρονών.
Ανήκει στην κατηγορία 2 της UEFA και είναι διεθνής από το 2010.
Σύμφωνα με στοιχεία που βρήκαμε στο διαδίκτυο πρόκειται για διαιτητή που δείχνει εύκολα την κάρτα.
Θα διαιτητεύσει αύριο (8/7/2012) τον αγώνα Αalesund – Viking.
Στατιστικά του διαιτητή στην παρακάτω εικόνα:

