Λεόντων γνώμες 5.6.2012 – ΑΕΛΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ
Ο φίλος Λούκας μας απέστειλε τις παρακάτω φωτογραφίες οι οποίες τραβήχτηκαν στο Κάστρο και στα τείχη της Ναυπάκτου.
Τα λιοντάρια κατέκλυσαν τα τείχη και φωτογραφήθηκαν με τη σημαία της αγαπημένης μας ομάδας τραγουδώντας συνθήματα και κάνοντας την παραθαλάσσια πόλη της Ελλάδας να νοιώσει για λίγο Λεμεσός. Εντυπωσιακές εικόνες από τέσσερα λιοντάρια που δεν ξεχνούν την ΑΕΛ τους όπου κι’ αν πάνε.
Εύγε λιοντάρια είστε μεγάλοι!!!
Ευχαριστούμε που τo μοιραστήκατε μαζί μας αδέρφια. Όσοι θέλετε να δείτε την άποψη ή τις φωτογραφίες σας στο lions-radio.com στείλτε το email σας στο admin@lions-radio.com

Στείλε και εσύ ότι θέλεις να δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του lions-radio.com στο admin@lions-radio.com


