Η πρώτη σημαία στο βουλιαγμένο πλοίο του ακρωτηρίου
Τα λιοντάρια δεν καταλαβαίνουν τίποτα και το απέδειξαν χιλιάδες φορές στο παρελθόν.
Άλλη μία επιβεβαίωση ήρθε από δύο λεβέντες λέοντες το Μάριο και Σταύρο οι οποίοι κολύμπησαν μέχρι το βουλιαγμένο πλοίο που βρίσκεται στο Ακρωτήρι και έβαλαν επάνω σημαία της αγαπημένης μας ομάδας.
Για του λόγου του αληθές δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν. Στείλε και εσύ ότι θέλεις να δημοσιευθεί στο lions-radio.com στο email μας admin@lions-radio.com





MONO EMIS -3-