Το τελευταίο κομμάτι που τραγούδησε ο Δ.Μητροπάνος
Λίγο καιρό πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, ο Δημήτρης Μητροπάνος είχε μπει στο στούντιο για να ηχογραφήσει το τραγούδι “Της μοναξιάς οι σκλάβοι”. Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι το τελευταίο τραγούδι του ερμηνευτή γραμμένο από τον Μάριο Τόκα .
Τέσσερα χρόνια μετά το θάνατο του συνθέτη και ΑΕΛίστα Μάριου Τόκα θα κυκλοφορήσει ένα νέος δίσκος με ανέκδοτα τραγούδια του στα οποία μάλιστα θα τραγουδάει και ο Δημήτρης Μητροπάνος.
Τα κομμάτια του δίσκου ηχογραφήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2012 ενώ λέγεται πως ο Μητροπάνος μπήκε στο στούντιο λίγες μόλις ημέρες πριν από το θάνατό του.
Το lions-radio βρήκε και σας παρουσιάζει το κομμάτι.
[youtube id=”WX-sRtgldZo” width=”600″ height=”350″]
