Δηλώσεις Δ. Διονυσίου και Γ. Ελευθερίου
Ευχαριστημένος φάνηκε ο Δ. Διονυσίου μετά το τέλος του αγώνα ο οποίος αφιέρωσε την αποψινή νίκη στο προπονητή Πάμπο Χριστοδούλου ο οποίος είπε χαρακτηριστικά τους έλειψε. Δηλώσεις έκανε επίσης και ο Ελευθερίου
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Διονύσης Διονυσίου: Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και των δύο ομάδων, ιδιαίτερα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας. Το τελευταίο διάστημα έχουν ένα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα και ιδιαίτερα μερικοί ποδοσφαιριστές έχουν πολλά παιχνίδια στα πόδια τους. Ήρθαμε στην Λάρνακα να αντιμετωπίσουμε μία ομάδα πολύ δυνατή, είδαμε όλοι ότι η ΑΕΚ είναι μία πολύ καλή ομάδα , προσπαθήσαμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα, νομίζω καταφέραμε το πρώτο ημίχρονο, τελείωσε το πρώτο ημίχρονο για εμάς, επήραμε αυτό που ζητούσαμε. Υπάρχει άλλο ένα ημίχρονο στην έδρα μας, και θα προσπαθήσουμε με τη σοβαρότητα και την πειθαρχία που μας διακατέχει να περάσουμε στην επόμενη φάση. Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλό Πάσχα εκ’ μέρους του προπονητικού team, η νίκη είναι αφιερωμένη στον προπονητή μας που πραγματικά μας έλειψε. Ευχαριστώ.
Ελευθερίου: Ευχαριστούμε τον κόσμο για το βροντερό του παρών. Αντιμετωπίσαμε μια ποιοτική και δυνατή ομάδα. Αντεπεξήλθαμε καταφέραμε να σκοράρουμε, τίποτα δεν τελείωσε έχουμε ακόμη ένα παιχνίδι που πρέπει να κρατήσουμε το υπέρ μας σκορ. Κάλο Πάσχα σε όλους
