Νίκη με 6-3 οι υ13 μας – Φιλικό σήμερα και αύριο

Η ομάδα των υ13 μας συμμετέχει στο προαιρετικό πρωτάθλημα που διοργανώνουν η ομάδες της Λεμεσού . Η ομάδα την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος αντιμετώπισε εκτός έδρας την Παρεκλησσία και πήρε την νίκη με 6-3.

Η δεύτερη αγωνιστική θα διεξαχθεί μετά το Πάσχα και οι μικροί μας θα αντιμετωπίσουν την ομάδα του Άρη.

Οι μικροί μας θα τα πουν σήμερα φιλικά με την αντίστοιχη ομάδα της Δόξας και αύριο θα αντιμετωπίσει φιλικά την ομάδα του Ολυμπιακού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *